zaterdag 5 december 2015

Gratis spullen aangeboden

Vandaag heb ik een advertentie op Marktplaats gezet om spullen die ik over had na het opruimen van mijn kelderbox gratis weg te geven aan iemand. Ik ben namelijk geen type die voor alles geld wil hebben. Ook niet iemand die het aan een kringloopwinkel geeft, want veel van die winkels vragen voor hun gratis gekregen spulletjes bijna de nieuwprijs!

Morgen komt iemand het ophalen. Hopelijk komt die persoon echt opdagen, want het is mij helaas al vaak gebeurd dat er niemand kwam op het afgesproken tijdstip. Super aso en gruwelijk irritant is dat. Afwachten maar...!

Daarnaast heb ik mijn eetkamertafel eens opgeruimd en het nieuwe Suske en Wiske album gekocht. Ben ik al jaren fan van!

Zo, nu ga ik koffie zetten en genieten van mijn verbeterde tv-signaal (vandaag kwam een monteur om dat te regelen).

Fijn weekend iedereen!

Positieve groet,

Jurjen Bakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten