zondag 20 december 2015

De zonnige zondag

Oké, niet helemaal, maar ik doe mijn best om zelfs met depriweer nog optimistisch en vrolijk te blijven! Op dit moment zit ik op de bank, en heb besloten om niet het begin van 2016 af te wachten om goede voornemens te maken. En het voelt goed! Wat heb ik gedaan? Ik ben lid geworden van een stichting die uitjes organiseert voor singles van 40+. Gewoon om te kijken of het iets voor mij is. Daar moet ik wel even over nadenken. Ik heb namelijk geen fijne ervaring met een relatie hebben met dames die ouder dan mij waren. Ik wil graag een relatie met iemand die minstens 1 jaar jonger is dan ik. En bij een groep van mensen van 40+ gaat dat erg lastig worden. Maakt niet uit, want ik ben (ondanks mijn 3 1/2 jaar aan waardeloze ervaringen) TOCH weer lid geworden van een datingsite die echt gratis is. En die staat niet boordevol met fakeprofielen zoals bij dat waardeloze Lexa! Echt hoopgevend is dat. Daarnaast heb ik mij aangemeld voor vrijwilligerswerk in Cuijk en omgeving. Ik hoor daar na de oud en nieuw iets van. Ben benieuwd! Dus ik doe er van alles aan om nieuwe mensen en misschien zelfs een eventuele nieuwe partner te ontmoeten.

Positieve groet,

Jurjen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten