maandag 30 november 2015

Stormachtige ontwikkelingen

Vanmorgen stond ik behalve op mijn huiskamervloer ook in dubio. Want wat moest ik doen met die leuke (not) weersvooruitzichten van regen, harde wind en hagel? Op de fiets of toch met de bus? Ik besloot om het eerste te doen. Ten eerste om de kosten van een busreis uit te sparen (toch weer 5 euro), om mijn huidige gewicht een beetje in balans te houden, en omdat ik er altijd van opfris. Na mijn werk vandaag trok ik mijn regenpak aan en stapte op de fiets. Dat is trouwens ook een reden dat ik een blogger ben geworden en geen vlogger, omdat er op mijn werk geen opnamen mogen worden gemaakt, dat zouden saaie video's worden... Maar ik dwaal af. Op de fiets kreeg ik al een beetje spijt, vooral toen ik door een ontzettend open landschap reed en de storm en regen mij bijna van mijn fiets blies, maar dat veranderde al snel. Halverwege voelde ik mij al een echte sportieve fietser, die er niet voor koos om met de bus of de auto te gaan, maar sportief als een van de weinige mensen die dag lekker op de fiets ging. En wat was dat heerlijk toen ik thuiskwam, op mijn gemak een kopje koffie ging zetten, en daarna mijn bord met kliekjes zo in de magnetron kon schuiven. Wat een gemak! En morgen ben ik heerlijk een dagje vrij. Met dank aan de onderhoudsbeurt van mijn cv-ketel die achteraf toch niet doorging. Tot morgen!

Positieve groet,

Jurjen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten